Wellcome!

Here, you can find everything about everything. Find it and study more about life. I hope you can take some lessons from my life.

09 December 2007

Girl and Love


Wanita-wanita yang keji adalah untuk lelaki-lelaki yang keji, dan laki-laki yang keji adalah untuk wanita-wanita yang keji, dan wanita-wanita yang baik adalah untuk lelaki-lelaki yang baik dan lelaki-lelaki yang baik adalah untuk wanita-wanita yang baik pula.

(Q.S An-Nur:26)

Wanita adalah bagian dari cinta. Tak pernah terlepas darinya. Kehidupan yang dijalani oleh insan hawa dan adam tak pernah terpisah dari kata "cinta". Apapun dan dimanapun. Cinta kepada Tuhan, Orang tua, Saudara, Istri, anak-anak dan sahabat. Semuanya butuh cinta.


From its ayat, I get inspiration that I belive that Allah SWT has prepared all the things in my life-partner, benefit and die-. Right now, I just enjoy my life, make relationship, reach dream and do something that have benefit to each other (friend, parent, and society).

However, right now, I still don't know what is "love" and what is "friend". I can't different both of them. some time, in mylife, I more things that I have to choose but I don't know how to choose it(career, changes, etc).


I only hope to God-ALLAH SWT.

1 comment:

Anonymous said...

Ureueng Nanggroe lagoe, saleum meuturi lah...
menyoe berkenan jak-jak bak http://acehblogger.org
nyan kumpulan blogger awak nanggroe...
menyoe peurle lon aggregat eunteuk